Farmasi Cashmere Eyeshadow ▒ Ürün İnceleme №78

by - Temmuz 01, 2017

Herkese merhabalar...
Yoğun geçen bir dönemin ardından blog yazılarımın açığını kapatmak istiyorum 😊
Özellikle bana çok sık sorulan markaların ürünleri ile ilgili görüşlerimi paylaşmaya çalışacağım.
Yine en çok soru aldığım Farmasi markasının farlarından bugün 3 rengi sizlerle paylaşmak istiyorum.


farmasi-cashmere-velvet-eyeshadow
Farmasi Cashmere Eyeshadow

Genel olarak başarılı bulduğum bir marka Farmasi.
Çoğu ürünü bir çok pahalı markanın ürünleri kadar güzel.
Renkli kozmetik ürünlerinden farlarını deneyememiştim.
Fakat 3-4 ay önce deneme fırsatı buldum.
Hatırlayanlar olacaktır videolarımda da kullanmıştım.
İzlemek istersiniz diye yazımın sonuna bırakacağım.


farmasi-cashmere-velvet-eyeshadow


Farmasi markasının tekli farlarından 3 renk var elimde.
Özellikle seçtiğim renkler oldu çünkü gerçekten çok güzel görünüyorlardı.
Farlardan bir tanesi Velvet diye geçiyor o niye anlamadım 😐


farmasi-cashmere-velvet-eyeshadow
Farmasi Velvet Eyeshadow NO:10 VANİLLA DİAMOND

İlk olarak şampanya rengine benzeyen farla başlayalım.
Ben bunu göz kapaklarımı eşitlerim mantığı ile tercih etmiştim.
Fakat mat bir far değilmiş.
Onu da geçtim inanılmaz simli bir far 😐
Kaş altlarımı falan aydınlatmaya çalışıyorum ama bu seferde çok fazla dökülme yapıyor her yerim sim oluyor.
Işıltılı farlar sevenler için ideal ama ben pek sevemedim.


farmasi-cashmere-velvet-eyeshadow
Farmasi Cashmere Eyeshadow NO:04 COFFEE BROWN

Diğer renk için aynı yorumu yapamayacağım.
Mat olmasa da simli bir far değil.
Satin yapıya sahip ve yumuşacık.
Renk tonunu da çok beğeniyorum.
Yalnız bu farları fırçadan ziyade parmaklarla uygulamak daha iyi sonuç veriyor.
Üstte gördüğünüz gibi parmaklarımla uyguladım.
Fırçayla daha hafif bir görüntü verebiliyor.


farmasi-cashmere-velvet-eyeshadow
Farmasi Cashmere Eyeshadow NO:08 AMAZON GREEN

Son renk ise yine benim çok sevdiğim renklerden.
Çok tatlı bir yeşil.
Yine kahverengi gibi yumuşacık bir yapısı var ve simsiz.
Bu farların karışması da kolay oluyor.
Bir de bazla uygularsanız daha güzel sonuç alabiliyorsunuz.

Genel olarak söylemek gerekirse farların yapısını, kolay karışmasını ve kalıcılığını sevdim.
Tek sevmediğim Diamond rengi oldu.

Gayet güzel indirimlere giren bu farlardan en az 1 rengini bile olsa denemenizi öneririm.

Bu farlarla yaptığım makyajı izlemek isterseniz buyurun.



Diğer Farmasi ürünleri hakkında ki yazılarımı okumak isterseniz diğer blogumu ziyaret edebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Hoşça Kalın!



Sosyal Medya Hesaplarımdan Beni Takip Edebilirsiniz!


İletişim & PR
Gkcirm@gmail.com



You May Also Like

1 yorum

  1. Merhaba;
    Ağır tonları severim. :)))
    Benimde en son yazıma bakarsan ilgi alanından birşeyler var:))
    Görüşürüz:))

    YanıtlaSil